- Home
- info en contact
- veel gestelde vragen
Veel gestelde vragen.
Hier zijn de meest gestelde vragen te vinden. Mocht je vraag er niet tussen zitten twijfel dan niet om contact met ons op te nemen
Nee, dat is zeker niet nodig. Wij zien vaak dat de auto's de hele vakantieperiode bij het huis staan omdat het hele eiland goed berijkbaar is met de fiets. Huur je een fiest dan zit bagage vervoer er vaak bij, neem je zelf je fiets mee kun je het bagagevervoer tegen betaling door de taxibedrijven laten doen. Ook rijden er taxi's en bussen. Het is zelfs mogelijk om een dag een auto te huren.
Klik hier voor de verschillende vervoersmogelijkheden op het eiland.- Ja, er zijn 2 keukenhanddoeken, 2 theedoeken en 2 vaatdoekjes aanwezig.
Ook leggen wij voor de eerste vaat enkele vaatwasblokjes klaar en/of afwasmiddel. - De borg storten wij maximaal twee weken na vertrek terug op uw rekening mits het huis in goede orde is achtergelaten. Mocht er borg worden ingehouden zullen wij altijd eerst contact met u opnemen.
- De bedden worden door ons opgemaakt met heerlijk fris linnengoed. Dit is uit hygiënisch oogpunt. Ons linnen wordt professioneel gewassen. Indien je toch eigen bedlinnen wilt meenemen zul je het zelf om moeten wisselen. Maar bedenk, hoe fijn is het dat je bed bij aankomst is opgemaakt!
Bij vertrek vragen we vriendelijk om het volgende:
De woning dient bezemschoon achtergelaten te worden dus veeg/zuig de vloer;
meubels moeten op de oorspronkelijke plaats staan;
het beddengoed dient afgehaald te worden (leg het bij voorkeur in kussenslopen in de gang);
De vaatwasser dient uitgeruimd te zijn;
Vuilnis naar de vuilnisbakken brengen;
En indien van toepassing: leeg de houthaardAlvast hartelijk dank!
In sommige gevallen (last-minute en buiten seizoen om) zijn andere aankomst en vertrekdagen geen probleem. Meestal staan deze dan ook al online. Is dit niet het geval dan kun je ons altijd even vragen of er iets mogelijk is.
Eerder aankomen dan geboekt? Neem ook dan even contact op.
Check-in: vanaf 16.00 uur
Checkout: voor 10.00 uurDe precieze aankomst- en vertrektijden voor je vakantieverblijf staan in de boekingsbevestiging. Soms is het huis eerder dan 16.00 uur beschikbaar en zullen wij contact met je opnemen. Soms kan een late check-out, neem hiervoor tijdig (bij voorkeur nog voor aankomst) contact op en vraag naar de mogelijkheden en kosten.
Niet in alle huizen zijn spelletjes aanwezig. Wel is het mogelijk om spelletjes te lenen uit de spelletjes kast op onze receptie aan de Torenstraat 18 in Nes.
Klik hier om te kijken welke spellen er allemaal in de spelletjeskast zitten.
Elektrische auto’s kun je opladen bij een daarvoor bestemde laadpaal op diverse plakken op het eiland. Klik hier voor meer informatie.
Het is absoluut niet toegestaan om met een verlengkabel uit de woning je auto op te laden. Het stroomverbruik is hiervoor te hoog met het risico dat de stoppen doorslaan maar ook dat dit brandgevaarlijk is omdat de bekabeling niet toereikend is.
Indien wij voorwerpen vinden dan worden ze 3 maanden bewaard.
U kunt per mail (info@eilandverhuur.nl of het contactformulier) opgeven wat u kwijt bent geraakt, in welk vakantiehuis en wanneer dit is geweest.
Wij kijken vervolgens of dit is gevonden.
U krijgt hierop een mail van ons of het voorwerp gevonden is (dit kan enkele dagen tot een week duren).
Indien het voorwerp gevonden is vragen we om de gewenste adresgegevens en sturen we het naar u op. Gezien de hoeveelheid gevonden voorwerpen zijn wij gestopt met kosteloos toesturen. We rekenen geen administratie kosten maar wel de verzendkosten die wij moeten betalen.
Wij zullen de verzendkosten op de rekening van de boeking plaatsen en een IDEALlink meesturen. Na ontvangst van het door u betaalde bedrag zullen wij het voorwerp aan u terugsturen.